Strefa Studenta,Szkolenia

Szkolenia 3ds Max poziom II – program

3ds-max-2017-badge-1024px

Szkolenia 3ds Max poziom II – program

Czas trwania: 21 godzin zegarowych (3 dni x 7 godzin)

Materiały szkoleniowe: tak

 

Cele kształcenia:

Nabycie umiejętności posługiwania się zaawansowanymi narzędziami, zwłaszcza efektywne stosowanie:

Particle System, Particle Flow, Materiały Subsatnce, Analiza Doświetlania Sceny

 

 

SZCZEGÓŁOWY PROGRAM SZKOLENIA

Dzień pierwszy

  • Rzutowanie Splines na powierzchnie: naklejki, ścieżki, drogi
  • Particie Placement: zasada stosowania, przykłady
  • Tworzenie oczka wodnego
  • Particie Flow: zasada stosowania, przykłady
  • Budowanie sceny z fontanną: ćwiczenia, rejestracja  animacji fontanny
  • Przykład wykorzystania clonu Reference

Dzień drugi

  • Animacja: prametry animacji, przygotowanie kamer i sceny, konfiguracja czasu, Track View a panel Motion – omówienie i porównanie, kluczowanie (najprostszy sposób tworzenia animacji) – ćwiczenia praktyczne, animowanie kamery i świateł, kontrolery pozycji, obrotu i skali – praktyczne zastosowania, modelowanie ścieżek animacji, tworzenie hierarchii obiektów, kinematyka prosta kontra kinematyka odwrotna, zastosowanie obiektów Helpers
  • Inverse Kinemtic: zasada, przykład zastosowania
  • mr Proxy: zasada stosowania, przykłady wykorzystania

Dzień trzeci

  • Camera Match: zasada stosowania, przykłady
  • Zastosowanie modyfikatora Cloth
  • Wstawianie tła obrazka do renderingu: ustawienia, parametry Daylight System
  • Analiza nasłonecznienia i naświetlenia sceny: Lighting Analysis
  • Materiały Substance: omówienie, tworzenie, zasady, stosowanie i dostosowywanie parametrów

Zapisz się już teraz!