Szkolenia 3ds Max poziom II – program
Czas trwania: 21 godzin zegarowych (3 dni x 7 godzin)
Materiały szkoleniowe: tak
Cele kształcenia:
Nabycie umiejętności posługiwania się zaawansowanymi narzędziami, zwłaszcza efektywne stosowanie:
Particle System, Particle Flow, Materiały Subsatnce, Analiza Doświetlania Sceny
SZCZEGÓŁOWY PROGRAM SZKOLENIA
Dzień pierwszy
- Rzutowanie Splines na powierzchnie: naklejki, ścieżki, drogi
- Particie Placement: zasada stosowania, przykłady
- Tworzenie oczka wodnego
- Particie Flow: zasada stosowania, przykłady
- Budowanie sceny z fontanną: ćwiczenia, rejestracja animacji fontanny
- Przykład wykorzystania clonu Reference
Dzień drugi
- Animacja: prametry animacji, przygotowanie kamer i sceny, konfiguracja czasu, Track View a panel Motion – omówienie i porównanie, kluczowanie (najprostszy sposób tworzenia animacji) – ćwiczenia praktyczne, animowanie kamery i świateł, kontrolery pozycji, obrotu i skali – praktyczne zastosowania, modelowanie ścieżek animacji, tworzenie hierarchii obiektów, kinematyka prosta kontra kinematyka odwrotna, zastosowanie obiektów Helpers
- Inverse Kinemtic: zasada, przykład zastosowania
- mr Proxy: zasada stosowania, przykłady wykorzystania
Dzień trzeci
- Camera Match: zasada stosowania, przykłady
- Zastosowanie modyfikatora Cloth
- Wstawianie tła obrazka do renderingu: ustawienia, parametry Daylight System
- Analiza nasłonecznienia i naświetlenia sceny: Lighting Analysis
- Materiały Substance: omówienie, tworzenie, zasady, stosowanie i dostosowywanie parametrów