Strefa Studenta,Szkolenia

Szkolenia 3ds Max stopień I – program

3ds-max-2017-badge-1024pxSzkolenia 3ds Max stopień I – program

Czas trwania: 21 godzin zegarowych (3 dni x 7 godzin)

Materiały szkoleniowe: tak

Cele kształcenia:

-tworzenie obiektów o różnych kształtach
-tworzenie materiałów, wprowadzanie obiektów w ruch
-wstawiania kamer i światła do scen wewnętrznych i zewnętrznych
-tworzenie fotorealistycznych reprezentacji scen z możliwością ich wszechstronnego oglądu

 

 


SZCZEGÓŁOWY PROGRAM SZKOLENIA

Dzień pierwszy

  • Interfejs użytkownika: toolbar, Command Panel, panel obsługi okien, panel animacyjny, menu główne
  • Narzędzia obsługi brył: grupowanie
  • Bryły parametryczne
  • Rysowanie w 2d
  • Edycja i zmiana parametrów brył
  • Modyfikatory, w tym Modyfikatory brył – omówienie i zastosowanie

Dzień drugi

  • Obiekty złożone: wytłaczanie i wytłaczanie z wykorzystaniem wielu kształtów, praca za pomocą obiektów boole’a
  • Materiały i Tekstury: edycja materiałów, tworzenie własnych tekstur, wykorzystanie biblioteki materiałów
  • Edytor materiałów: Slate, Compact – zastosowania w praktyce
  • Parametry modyfikacji UVW mapping
  • Mapy i mapowanie: wykorzystanie map bitowych
  • Światła: oświetlenie w grafice, typy świateł, cienie, modyfikowanie właściwości świateł
  • Kamery: typy kamer, zmiana kąta widzenia, nawigacja

Dzień trzeci

  • Rendering: tryby renderingu, rendering animacji, rozdzielczość, renderowanie wybranych obszarów, i wyselekcjonowanych obiektów sceny
  • Środowisko sceny i efekty specjalne: środowisko i efekty renderingu, mapy tła, efekty atmosfery
  • Animacja: parametry animacji
  • Kinematyka prosta i odwrotna, zastosowanie obiektów Helpers
  • Współpraca AutoCAD ze środowiskiem Autodesk 3ds Max: import i export

Zapisz się już teraz!