Szkolenia 3ds Max stopień I – program
Czas trwania: 21 godzin zegarowych (3 dni x 7 godzin)
Materiały szkoleniowe: tak
Cele kształcenia:
-tworzenie obiektów o różnych kształtach
-tworzenie materiałów, wprowadzanie obiektów w ruch
-wstawiania kamer i światła do scen wewnętrznych i zewnętrznych
-tworzenie fotorealistycznych reprezentacji scen z możliwością ich wszechstronnego oglądu
SZCZEGÓŁOWY PROGRAM SZKOLENIA
Dzień pierwszy
- Interfejs użytkownika: toolbar, Command Panel, panel obsługi okien, panel animacyjny, menu główne
- Narzędzia obsługi brył: grupowanie
- Bryły parametryczne
- Rysowanie w 2d
- Edycja i zmiana parametrów brył
- Modyfikatory, w tym Modyfikatory brył – omówienie i zastosowanie
Dzień drugi
- Obiekty złożone: wytłaczanie i wytłaczanie z wykorzystaniem wielu kształtów, praca za pomocą obiektów boole’a
- Materiały i Tekstury: edycja materiałów, tworzenie własnych tekstur, wykorzystanie biblioteki materiałów
- Edytor materiałów: Slate, Compact – zastosowania w praktyce
- Parametry modyfikacji UVW mapping
- Mapy i mapowanie: wykorzystanie map bitowych
- Światła: oświetlenie w grafice, typy świateł, cienie, modyfikowanie właściwości świateł
- Kamery: typy kamer, zmiana kąta widzenia, nawigacja
Dzień trzeci
- Rendering: tryby renderingu, rendering animacji, rozdzielczość, renderowanie wybranych obszarów, i wyselekcjonowanych obiektów sceny
- Środowisko sceny i efekty specjalne: środowisko i efekty renderingu, mapy tła, efekty atmosfery
- Animacja: parametry animacji
- Kinematyka prosta i odwrotna, zastosowanie obiektów Helpers
- Współpraca AutoCAD ze środowiskiem Autodesk 3ds Max: import i export