Ankieta Future of Making Zapraszamy serdecznie do wzięcia udziału w ankiecie Future of Making. Celem ankiety jest uzyskanie analizy gotowości podjęcia wyzwań stawianych firmie w dobie Przemysłu 4.0. Imię i nazwisko Nazwa Firmy Email Numer telefonu 1. Profil działania Twojej firmy: Firma projektowa Firma produkcyjna Firma sprzedażowa Firma usługowa2. Ilość oddziałów: Jedna lokalizacja Dwie lokalizacje Więcej lokalizacji (ile?)….3. W Twojej firmie pracuje: Mniej niż 20 pracowników 20<=50 pracowników 50<=100 pracowników 100<=200 pracowników >200 pracowników4. W Twojej firmie istnieją działy: Konstrukcyjny R&D Produkcja Marketing Zakupowy i logistyka Sprzedaży Kontroli jakości Elektryczny Technologiczny5. Główna metoda wymiany informacji w Twojej firmie to: Email Spotkania robocze Komunikacja werbalna Platforma komunikacyjna opracowana specjalnie dla naszej firmy Opracowany schemat obiegu dokumentów i wewnętrzne narzędzia do komunikacji6. Szybkość, jakość i efektywność współpracy i komunikacji w Twojej organizacji jest: Doskonała Bez zarzutów Przeciętna Słaba7. Dział techniczny w Twojej firmie jest w stanie łatwo dostosować produkt do indywidualnych potrzeb i panuje nad zmianami dokonywanymi w ostatnim momencie przy zachowaniu terminowości wykonania: Tak Nie Nie dotyczy to mojej firmy Poszukujemy rozwiązań, które mogą nam w tym pomóc8. Twoja firma posiada aktualnie następujące zasoby, które pozwalają swobodnie działać w zakresie: Modelowania CAD SMART/rekonfiguracji fabryki Symulacji produkcji Automatyki i robotyki Technologii obróbki addytywnej i hybrydowej (np. druk 3D) Monitorowania wydajności produkcji w czasie rzeczywistym Zlecanej na zewnątrz produkcji (outsorcingu) Współpracy działu sprzedaży / marketingu z działem projektowym9. Jaka branża jest odbiorcą produktów Twojej firmy? Budowlana Wentylacyjna Instalacyjna Motoryzacyjna Rolnicza Medyczna Farmaceutyczna Spożywcza FMCG Inna (jaka?)…….10. Czy byłbyś zainteresowany utworzeniem cyfrowego odzwierciedlenia fizycznego budynku Twojej firmy w technologii Digital Twin? Tak Nie11. Czy Twoja firma planuje aktywne uczestnictwo w inwestycjach wykonanych w technologii BIM (np. modelowanie indywidualnych rozwiązań, uczestnictwo w koordynacji, wczesny angaż w proces powstawania produktu)? *oprócz udostępniania katalogów gotowych produktów Tak Nie12. Klienci zazwyczaj oczekują: Jakości i niezawodności Innowacji Dobrej ceny Wydajności produktu Wsparcia przed i posprzedażowego Spersonalizowanych produktów i usług Szybkości dostawy Bezpłatnych przeglądów okresowych Zrównoważonych rozwiązań Niskich kosztów utrzymania13. Oczekiwania klientów są przez nas zazwyczaj: Przewyższane Spełniane Niespełniane14. Twoja firma aktywnie: Integruje dane produktowe z systemami działu rozwoju firmy Rozbudowuje systemy IT tak, aby dane o produkcie były łatwo dostępne i mogły być wykorzystane w kolejnych projektach lub do tworzenia nowych usług dla odbiorców produktu Nie posiadamy w ogóle takiego systemu15. Największe przeszkody w pełnym wykorzystaniu nowych możliwości dla Twojej firmy to: Brak aktualnych umiejętności w zakresie cyfrowego projektowania i produkcji Brak aktualnych narzędzi do projektowania cyfrowego i produkcji Brak czasu na wprowadzanie udoskonaleń i szkolenia Obecność niezintegrowanych ze sobą systemów Obawa o bezpieczeństwo udostępnianych w chmurze danych Trudności w pozyskaniu i utrzymaniu pracowników obytych w technologiach cyfrowych Trudności w efektywnym zarządzaniu wieloma lokalizacjami Większa wydajność produkcji i sprawność maszyn Regulacje rynku ograniczające nasze możliwości Koszty przekraczające nasze możliwości i nieokreślony poziom zwrotu z inwestycji (ROI) Klienci, którzy nie są jeszcze gotowi na nowe sposoby produkcji16. To co w Twojej branży daje największą przewagę konkurencyjną i na czym najbardziej Ci zależy to: Produktywność i elastyczność produkcji Rozwój produktu oraz poprawa wydajności i jakości produktu Zwiększenie innowacji w dotychczasowym schemacie pracy Zwiększeniu operacyjności i automatyzacji na konkretnym poziomie strukturalnym Zwiększeniu operacyjności i automatyzacji na wszystkich poziomach strukturalnych Satysfakcja klienta Współczynnik wygranych przetargów sprzedażowych i pozyskanie nowych klientów Oferowanie usługi lub produktu powiązanego17. Zaznacz zgody marketingowe: Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych przez AEC Design Sp. z o.o. sp. k. do celów udzielenia odpowiedzi na pytania i przedstawienia oferty oraz korespondencji z nadawcą .Zapoznałam/em się z informacją o administratorze danych osobowych i zasadach przetwarzania danych osobowych / polityce prywatności znajdującej się tutaj (http://www.aecdesign.pl/polityka-prywatnosci/). Zgoda obowiązkowa. Wyrażam zgodę na otrzymywanie Newslettera od AEC Design Sp. z o.o. sp.k na zasadach określonych w polityce prywatności Zapoznałam/em się z informacjami o administratorze oraz o przetwarzaniu moich danych osobowych. Wyrażam zgodę na otrzymywanie od AEC Design informacji handlowych przy użyciu środków komunikacji elektronicznejTime is Up!