Silnik V-Ray do tej pory był przede wszystkim wykorzystywany przez użytkowników oprogramowań z branży Media & Entertainment, takich jak 3ds Max i Maya. Ten jeden z najpopularniejszych silników renederujących już niebawem będzie dostępny również dla użytkowników platformy Revit! Trwają prace nad najnowszym rozwiązaniem dedykowanym bezpośrednio dla oprogramowania Autodesk Revit. Będzie to przełomowe rozwiązanie, które wprowadzi nową jakość projektowania.
Funkcje:
Distributed Rendering (V-Ray Swarm)
- New approach to automated web-based distributed rendering
Render
- Updated V-Ray Core to version 3.4
- V-Ray Denoiser implemented
- Environment Fog support added
- Aerial Perspective support added
Platform
UI
Improved Features
Render
- Linked file materials better supported
- Depth of Field Focus Distance fixed
- Instancing override for Curtain Panels to fix geometry artifacts
UI
- Dialogs color scheme and font updated
- Dialog controls aligned and normalized
- Exposed RT settings in Global Settings
- Exposed bucket size settings in Global Settings
Camera
- Disabled filters when Box 6:1 Camera is enabled
Bug Fixes
Camera
- Fixed VR camera and stereo 6:1 output
Distributed Rendering
- Fixed several DR issues with implementation of V-Ray Swarm technologies
Export
- Fixed vrmats not packing with vrscene on export
General
- Fixed geometry instancing and additional geometry generation
- Fixed Section cut not cutting geometry
- Fixed instabilities caused by installing V-Ray for SketchUP after installing V-Ray for Revit
Materials
- Fixed global overrides to respect ‚by category’
UI
- Fixed UNC paths in XML import
Chcesz dowiedzieć się więcej na ten temat? Skontaktuj się z nami!