Budownictwo i architektura

Silnik V-Ray dla Revita

Silnik V-Ray do tej pory był przede wszystkim wykorzystywany przez użytkowników oprogramowań z branży Media & Entertainment, takich jak 3ds Max i Maya. Ten jeden z najpopularniejszych silników renederujących już niebawem będzie dostępny również dla użytkowników platformy Revit! Trwają prace nad najnowszym rozwiązaniem dedykowanym bezpośrednio dla oprogramowania Autodesk Revit. Będzie to przełomowe rozwiązanie, które wprowadzi nową jakość projektowania.

Funkcje:

Distributed Rendering (V-Ray Swarm)

  • New approach to automated web-based distributed rendering

Render

  • Updated V-Ray Core to version 3.4
  • V-Ray Denoiser implemented
  • Environment Fog support added
  • Aerial Perspective support added

Platform

  • Revit 2017 fully supported

UI

  • Rendering Progress Bar implemented

 

Improved Features

Render

  • Linked file materials better supported
  • Depth of Field Focus Distance fixed
  • Instancing override for Curtain Panels to fix geometry artifacts

UI

  • Dialogs color scheme and font updated
  • Dialog controls aligned and normalized
  • Exposed RT settings in Global Settings
  • Exposed bucket size settings in Global Settings

Camera

  •  Disabled filters when Box 6:1 Camera is enabled

Bug Fixes

Camera

  • Fixed VR camera and stereo 6:1 output

Distributed Rendering

  • Fixed several DR issues with implementation of V-Ray Swarm technologies

Export

  • Fixed vrmats not packing with vrscene on export 
     

General

  • Fixed geometry instancing and additional geometry generation
  • Fixed Section cut not cutting geometry
  • Fixed instabilities caused by installing V-Ray for SketchUP after installing V-Ray for Revit

Materials

  • Fixed global overrides to respect ‚by category’

UI

  • Fixed UI in Resolution settings to automatically select the resolution type when you change values
  • Fixed UNC paths in XML import 

Chcesz dowiedzieć się więcej na ten temat? Skontaktuj się z nami!