Kategorie szkoleń
Architektura
Infrastruktura
Instalacje
Mechanika
Student
Animacja i wizualizacja

- To szkolenie już się odbyło, sprawdź kolejne terminy.
Inventor – stopień I
21 marca 2018 - 23 marca 2018
| 1100 netto/ 550 studenci bruttoSzkolenie Nawigacja

SZCZEGÓŁOWY PROGRAM SZKOLENIA
Dzień pierwszy
- Zapoznanie ze środowiskiem programu: definiowanie projektu oraz typy plików wykorzystywane w aplikacji Autodesk Inventor®; poruszanie się w przestrzeni programu Autodesk Inventor®; poruszanie się w interface programu
- Tworzenie szkicu: wykorzystanie podstawowych narzędzi rysunkowych szkicownika; tworzenie wymiarów oraz relacji między nimi, tworzenie szkiców parametrycznych; nadawanie więzów oraz zrozumienie ich funkcjonowania
- Modelowanie: podstawowe funkcje służące do modelowania bryłowego (jak na przykład wyciągnięcie, szyk, otwór, obrót) • Tworzenie relacji pomiędzy operacjami
- Parametry: definiowanie oraz sposoby edycji oraz kontrolowania
- Metody definiowania płaszczyzn, w tym płaszczyzny parametryczne
Dzień drugi
- Tworzenie dokumentacji płaskiej: tworzenie pliku szablonu; definiowanie rzutów, przekrojów, wyrwań, szczegółu; wymiarowanie; oznaczanie otworów; edytor stylów – sposoby edycji wyświetlania, wymiarowania, dodawania tolerancji, sposobu oznaczenia otworu, definiowania linii, osi, tworzenie własnego stylu
Dzień trzeci
- Tworzenie zespołów: definiowanie więzów oraz sposoby ich tworzenia; tworzenie więzów automatycznych I-Mate; korzystanie z bibliotek; definicja mechanizmu umożliwiająca dynamiczne wykrywanie kolizji; tworzenie dokumentacji zespołu, definiowanie przekroju w aspekcie zespołu, numerowanie pozycji; tworzenie oraz edycja tabeli zestawieniowej