Mechanika,Szkolenia

Wdrożenie Autodesk Vault

Transformacja zarządzania procesem od projektu do produkcji

Autodesk Vault to niezbędny dodatek do programów CAD 3D, gdzie bieg procesom w firmie wyznacza odpowiednio modyfikowana i archiwizowana dokumentacja. Przechowywanie dokumentacji projektowej i okołoprojektowej w bezpiecznym repozytorium zapewnia jej bezpieczeństwo. Scentralizowane archiwum gromadzi wszystkie zasoby, z których korzystają działy firmy, min. konstrukcyjny, technologiczny, handlowy i zakupowy, a określone uprawnienia konkretnych użytkowników zapewniają szybki i łatwy dostęp do posiadanych informacji, co chroni firmę przed utratą ważnych danych.

Poprzez wdrożenie Autodesk Vault – systemu do zarządzania dokumentacją techniczną Klient zyskuje liczne korzyści, wynikające w dużej mierze z oszczędności czasu podczas własnych prac projektowych.

 

 

Wypełnij formularz rejestracyjny i uzyskaj dostęp do e-booka

Wypełnij formularz, aby uzyskać dostęp do treści





Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z zasadami zawartymi w polityce prywatności i do kontaktowania się ze mną w sprawach związanych z działaniami marketingowymi firmy AEC Design Sp. z o.o. Sp. K.

 

Kluczowe funkcjonalności Autodesk Vault:

  1. Skuteczny obieg dokumentacji projektowej i okołoprojektowej wg opracowanych cykli elektronicznych
  2. Cykle elektroniczne odzwierciedlające realną drogę dokumentu od stworzenia do zatwierdzenia, wprowadzania zmian i emisji na produkcję
  3. Możliwość adaptacji pod systemy ERP
  4. Wersjonowanie i rewizjonowanie plików na bazie zgromadzonej historii każdego pliku
  5. Narzędzia do wyszukiwania plików w przechowalni
  6. Określanie ról użytkowników celem kontroli dostępu
  7. Współużytkowanie szablonów dokumentów i projektów
  8. Automatyczna numeracja dokumentacji
  9. Obsługa licznych formatów plików CAD i nie CAD
  10. Kontrola pracy grupowej oraz system korespondencyjny
  11. Praca z aktualnymi wersjami pliku

 

Korzyści, jakie przynosi praca w systemie Autodesk Vault:

  1. Eliminacja błędów projektowych
  2. Ponowne wykorzystanie uprzednio stworzonych projektów
  3. Porządek, hierarchizacja i historia w dokumentacji
  4. Brak duplikatów plików
  5. Szybkie wyszukiwanie dokumentów
  6. Zapewnienie bezpieczeństwa danych
  7. Zwiększenie wydajności pracy i wprowadzenie automatyzacji
  8. Zarządzanie wersjami dokumentów
  9. Zapewnienie wewnętrznej i zewnętrznej komunikacji
  10. Zarządzanie wydaniami i zmianami
  11. Tworzenie zestawień komponentów (BOM)

Sposób działania firmy stawiającej na rozwój i implementację nowych rozwiązań, przy ciągłej poprawie stosowanych schematów, z pewnością skutecznie usystematyzuje w kontekście zarządzania obiegiem dokumentacji system Autodesk Vault. Poradnik wdrożenia Vault, który chcemy Ci przekazać ma na celu obrazowo przedstawić naturalny przebieg wdrożenia w firmie i zwrócić uwagę na potencjalnie niedopracowane aspekty. Poradnik pozwoli Ci dostrzec obszary wymagające ulepszeń w Twojej firmie i zainspiruje do konstruktywnej analizy dotychczasowego schematu pracy w przedsiębiorstwie. Dowiedz się zatem jak możesz polepszyć standardy swoich usług a jednocześnie zmaksymalizować efektywność i wnieść innowacyjność w szeregi Twojej firmy.

 

Obejrzyj film “Ważne powody, aby wykorzystać Autodesk Vault do wzmocnienia konkurencyjności swojej firmy”

 

Obejrzyj film “Nowości Autodesk Vault 2023”

 

Kolejność wdrożenia Autodesk Vault:

    •  Analiza potrzeb klienta, czyli BPA (business process analysis)
    •  Przedstawienie wniosków w raporcie z weryfikacji potrzeb i wykryte problemów
    •  Ustalenie zakresu wdrożenia systemu PDM/CAD
    •  Oferta na wdrożenie
    •  Wdrożenie właściwe
    •  Asysta powdrożeniowa

 


Raport Future of Making – Sprawdź, czy jesteś gotowy na Przemysł 4.0

Wypełnij ankietę i sprawdź gotowości podjęcia wyzwań stawianych firmie w dobie Przemysłu 4.0.

Zweryfikuj mocne i słabe strony  • Twórz lepsze produkty  •  Zwiększ sprzedaż   •  Uzyskaj lepszą rentowność

 

baner future of making

 

Na podstawie ankiety przygotujemy indywidualny raport, który:

  1. Pomoże uporządkować Ci wiedzą o mocnych i słabych stronach Twojej firmy
  2. Zachęci do konstruktywnej analizy jej działalności  i wdrożenia nowoczesnych technologii
  3. Pomoże wspiąć się na wyższy poziom konkurencyjności rynkowej

 


Masz pytania, skontaktuj się już dzisiaj z nami! 

 

Katarzyna Szajrych
501-094-251
Katarzyna.szajrych@aecdesign.pl

Ewa Królikowska
516-018-324
Ewa.krolikowska@aecdesign.pl

Wojciech Fiodorow
508-008-182
Wojciech.fiodorow@aecdesign.pl

Piotr Łapiński
696-988-403
Piotr.lapinski@aecdesign.pl

Urszula Godlewska
696-988-614
Urszula.godlewska@aecdesign.pl

Arkadiusz Szacho-Głuchowicz
696-988-660
Arkadiusz.gluchowicz@aecdesign.pl