Mechanika,Szkolenia

Wdrożenie Autodesk Vault


Jestem innowacyjny. Wdrażam Autodesk Vault.

Sprawne zarządzanie dokumentacją w firmie to jeden z najważniejszych, a zatem niemal koniecznych do wdrożenia w przedsiębiorstwie warunków jego zorganizowanego funkcjonowania. Współczesne przedsiębiorstwa mają rozproszoną strukturę i bazują na wielopłaszczyznowej komunikacji. Coraz częściej uskuteczniają pracę grupową i inderdyscyplinarność, nastawiając się na innowacyjność i szybszy rozwój procesu biznesowego – od pozyskania klienta, dopasowania się do niego, poprzez wystawienie oferty, wykonanie projektu, a następnie produktu, aż po realizację zlecenia w terminie i wewnętrzny case study z nawiązanej współpracy. Analizuje się ją potem pod kątem tzw. wąskich gardeł, czyli potencjalnych obszarów, które można usprawnić podejmując się kolejnego zlecenia. Taka analiza możliwa jest w momencie, kiedy ma się kontrolę nad wspomnianym procesem w firmie. Zwykła komunikacja werbalna oraz słowne terminy i zakres obowiązków obecnie nie dają już możliwości zapanowania nad poprawnym, rzeczowym i mieszczącym się w określonym czasie wykonywania obowiązków, rozplanowania zadań oraz wglądu do przebiegu pracy nad wykonywanym projektem.

Obejrzyj film “Kontrola nad obiegiem dokumentacji w firmie z wykorzystaniem Autodesk Vault”

Wypełnij formularz, aby uzyskać dostęp do treści




Sposób działania firmy stawiającej na rozwój i implementację nowych rozwiązań, przy ciągłej poprawie stosowanych schematów, z pewnością skutecznie usystematyzuje w kontekście zarządzania obiegiem dokumentacji system Autodesk Vault. Poradnik wdrożenia Vault, który chcemy Ci przekazać ma na celu obrazowo przedstawić naturalny przebieg wdrożenia w firmie i zwrócić uwagę na potencjalnie niedopracowane aspekty. Poradnik pozwoli Ci dostrzec obszary wymagające ulepszeń w Twojej firmie i zainspiruje do konstruktywnej analizy dotychczasowego schematu pracy w przedsiębiorstwie. Dowiedz się zatem jak możesz polepszyć standardy swoich usług a jednocześnie zmaksymalizować efektywność i wnieść innowacyjność w szeregi Twojej firmy.

Autodesk Vault to niezbędny dodatek do programów CAD 3D, gdzie bieg procesom w firmie wyznacza odpowiednio modyfikowana i archiwizowana dokumentacja. Przechowywanie dokumentacji projektowej i okołoprojektowej w bezpiecznym repozytorium zapewnia jej bezpieczeństwo. Scentralizowane archiwum gromadzi wszystkie zasoby, z których korzystają działy firmy, min. konstrukcyjny, technologiczny, handlowy i zakupowy, a określone uprawnienia konkretnych użytkowników zapewniają szybki i łatwy dostęp do posiadanych informacji, co chroni firmę przed utratą ważnych danych.

Poprzez wdrożenie Autodesk Vault – systemu do zarządzania dokumentacją techniczną Klient zyskuje liczne korzyści, wynikające w dużej mierze z oszczędności czasu podczas własnych prac projektowych.

 

Kluczowe funkcjonalności Autodesk Vault:

  • Skuteczny obieg dokumentacji projektowej i okołoprojektowej wg opracowanych cykli elektronicznych
  • Cykle elektroniczne odzwierciedlające realną drogę dokumentu od stworzenia do zatwierdzenia, wprowadzania zmian i emisji na produkcję
  • Możliwość adaptacji pod systemy ERP
  • Wersjonowanie i rewizjonowanie plików na bazie zgromadzonej historii każdego pliku
  • Narzędzia do wyszukiwania plików w przechowalni
  • Określanie ról użytkowników celem kontroli dostępu
  • Współużytkowanie szablonów dokumentów i projektów
  • Automatyczna numeracja dokumentacji
  • Obsługa licznych formatów plików CAD i nie CAD
  • Kontrola pracy grupowej oraz system korespondencyjny
  • Praca z aktualnymi wersjami pliku

 

Korzyści, jakie przynosi praca w systemie Autodesk Vault:

  • Eliminacja błędów projektowych
  • Ponowne wykorzystanie uprzednio stworzonych projektów
  • Porządek, hierarchizacja i historia w dokumentacji
  • Brak duplikatów plików
  • Szybkie wyszukiwanie dokumentów
  • Zapewnienie bezpieczeństwa danych
  • Zwiększenie wydajności pracy i wprowadzenie automatyzacji
  • Zarządzanie wersjami dokumentów
  • Zapewnienie wewnętrznej i zewnętrznej komunikacji
  • Zarządzanie wydaniami i zmianami
  • Tworzenie zestawień komponentów (BOM)

 

Kolejność wdrożenia Autodesk Vault:

  • Analiza potrzeb klienta, czyli BPA (business process analysis)
  • Przedstawienie wniosków w raporcie z weryfikacji potrzeb i wykryte problemów
  • Ustalenie zakresu wdrożenia systemu PDM/CAD
  • Oferta na wdrożenie
  • Wdrożenie właściwe
  • Asysta powdrożeniowa

ZAINTERESOWANA/Y?  Wypełnij formularz, aby otrzymać poradnik wdrożenia “Jestem innowacyjny. Wdrażam Autodesk Vault”






Chcesz wiedzieć więcej?

Szanse dla Przemysłu 4.0 po pandemii
Make Factory Grow – blog technologiczny
Zdobądź refundację do 85% kosztów zakupu oprogramowania Autodesk Vault lub kolekcji Product Design & Manufacturing Collection
Nowości Inventor 2021
Szkolenie Inventor 2021 poziom podstawowy – on-line
Operacje bryłowe w Autodesk Inventor – szkolenie on-line