Mechanika,Szkolenia

Wdrożenie Autodesk Vault

Jestem innowacyjny. Wdrażam Autodesk Vault.

Sprawne zarządzanie dokumentacją w firmie to jeden z najważniejszych, a zatem niemal koniecznych do wdrożenia w przedsiębiorstwie warunków jego zorganizowanego funkcjonowania. Współczesne przedsiębiorstwa mają rozproszoną strukturę i bazują na wielopłaszczyznowej komunikacji. Coraz częściej uskuteczniają pracę grupową i inderdyscyplinarność, nastawiając się na innowacyjność i szybszy rozwój procesu biznesowego – od pozyskania klienta, dopasowania się do niego, poprzez wystawienie oferty, wykonanie projektu, a następnie produktu, aż po realizację zlecenia w terminie i wewnętrzny case study z nawiązanej współpracy. Analizuje się ją potem pod kątem tzw. wąskich gardeł, czyli potencjalnych obszarów, które można usprawnić podejmując się kolejnego zlecenia. Taka analiza możliwa jest w momencie, kiedy ma się kontrolę nad wspomnianym procesem w firmie. Zwykła komunikacja werbalna oraz słowne terminy i zakres obowiązków obecnie nie dają już możliwości zapanowania nad poprawnym, rzeczowym i mieszczącym się w określonym czasie wykonywania obowiązków, rozplanowania zadań oraz wglądu do przebiegu pracy nad wykonywanym projektem.

Wypełnij formularz, aby otrzymać poradnik wdrożenia “Jestem innowacyjny. Wdrażam Autodesk Vault”






Sposób działania firmy stawiającej na rozwój i implementację nowych rozwiązań, przy ciągłej poprawie stosowanych schematów, z pewnością skutecznie usystematyzuje w kontekście zarządzania obiegiem dokumentacji system Autodesk Vault. Poradnik wdrożenia Vault, który chcemy Ci przekazać ma na celu obrazowo przedstawić naturalny przebieg wdrożenia w firmie i zwrócić uwagę na potencjalnie niedopracowane aspekty. Poradnik pozwoli Ci dostrzec obszary wymagające ulepszeń w Twojej firmie i zainspiruje do konstruktywnej analizy dotychczasowego schematu pracy w przedsiębiorstwie. Dowiedz się zatem jak możesz polepszyć standardy swoich usług a jednocześnie zmaksymalizować efektywność i wnieść innowacyjność w szeregi Twojej firmy.

Autodesk Vault to niezbędny dodatek do programów CAD 3D, gdzie bieg procesom w firmie wyznacza odpowiednio modyfikowana i archiwizowana dokumentacja. Przechowywanie dokumentacji projektowej i okołoprojektowej w bezpiecznym repozytorium zapewnia jej bezpieczeństwo. Scentralizowane archiwum gromadzi wszystkie zasoby, z których korzystają działy firmy, min. konstrukcyjny, technologiczny, handlowy i zakupowy, a określone uprawnienia konkretnych użytkowników zapewniają szybki i łatwy dostęp do posiadanych informacji, co chroni firmę przed utratą ważnych danych.

Poprzez wdrożenie Autodesk Vault – systemu do zarządzania dokumentacją techniczną Klient zyskuje liczne korzyści, wynikające w dużej mierze z oszczędności czasu podczas własnych prac projektowych.

 

Obejrzyj film “Kontrola nad obiegiem dokumentacji w firmie z wykorzystaniem Autodesk Vault”

Wypełnij formularz, aby uzyskać dostęp do treści




Nowości Autodesk Vault 2021

Wypełnij formularz, aby uzyskać dostęp do treści




 

Kluczowe funkcjonalności Autodesk Vault:

  • Skuteczny obieg dokumentacji projektowej i okołoprojektowej wg opracowanych cykli elektronicznych
  • Cykle elektroniczne odzwierciedlające realną drogę dokumentu od stworzenia do zatwierdzenia, wprowadzania zmian i emisji na produkcję
  • Możliwość adaptacji pod systemy ERP
  • Wersjonowanie i rewizjonowanie plików na bazie zgromadzonej historii każdego pliku
  • Narzędzia do wyszukiwania plików w przechowalni
  • Określanie ról użytkowników celem kontroli dostępu
  • Współużytkowanie szablonów dokumentów i projektów
  • Automatyczna numeracja dokumentacji
  • Obsługa licznych formatów plików CAD i nie CAD
  • Kontrola pracy grupowej oraz system korespondencyjny
  • Praca z aktualnymi wersjami pliku

 

Korzyści, jakie przynosi praca w systemie Autodesk Vault:

  • Eliminacja błędów projektowych
  • Ponowne wykorzystanie uprzednio stworzonych projektów
  • Porządek, hierarchizacja i historia w dokumentacji
  • Brak duplikatów plików
  • Szybkie wyszukiwanie dokumentów
  • Zapewnienie bezpieczeństwa danych
  • Zwiększenie wydajności pracy i wprowadzenie automatyzacji
  • Zarządzanie wersjami dokumentów
  • Zapewnienie wewnętrznej i zewnętrznej komunikacji
  • Zarządzanie wydaniami i zmianami
  • Tworzenie zestawień komponentów (BOM)

 

Kolejność wdrożenia Autodesk Vault:

  • Analiza potrzeb klienta, czyli BPA (business process analysis)
  • Przedstawienie wniosków w raporcie z weryfikacji potrzeb i wykryte problemów
  • Ustalenie zakresu wdrożenia systemu PDM/CAD
  • Oferta na wdrożenie
  • Wdrożenie właściwe
  • Asysta powdrożeniowa

 

Raport Future of Making

Celem ankiety jest uzyskanie analizy gotowości podjęcia wyzwań stawianych firmie w dobie Przemysłu 4.0.

 

baner future of making

 

Poznaj sposoby na tworzenie lepszych produktów, większą sprzedaż i wyższą rentowność celem zyskania przewagi konkurencyjnej.
Opracowana przez nas ankieta pomoże Ci zweryfikować mocne i słabe strony Twojego przedsiębiorstwa, co z kolei będzie rzetelną bazą pod konstruktywną analizę schematów jego działalności i pomoże ocenić gotowość wdrożenia nowoczesnych rozwiązań. Są nimi technologie i strategie, które omawia przygotowany na podstawie wyników ankiety i spersonalizowany pod kątem profilu działalności przedsiębiorstwa raport.
Nowe, zaproponowane w raporcie technologie pozwolą wspiąć się o krok wyżej  jeśli chodzi o konkurencyjność rynkową, a po czasie zaznajomienia się z nimi i pełnego wdrożenia w struktury przedsiębiorstwa, nawet na drobnej wprowadzonej zmianie znacznie skorzysta nie tylko Twoja firma ale przede wszystkim Twoi klienci  i pracownicy.

Ankieta

 

Masz pytania, skontaktuj się już dzisiaj z nami! 

Zbigniew Alejster
696-988-660
zbigniew.alejster@aecdesign.pl

 

Chcesz wiedzieć więcej?

Oferta finansowania 0% przy zakupie nowych subskrypcji Autodesk
Jestem innowacyjny. Wdrażam Autodesk Vault – pobierz poradnik
Nowości Autodesk Vault 2021
Make Factory Grow – blog technologiczny
Zdobądź refundację do 85% kosztów zakupu oprogramowania Autodesk Vault lub kolekcji Product Design & Manufacturing Collection
Webinaria na żądanie
Webinaria z zakresu mechaniki i wytwarzania
Wymień licencje wieczyste 1998-2021 na subskrypcje i zaoszczędź 25%
Cyfrowy bliźniak (digital twin) – zapoznaj się z nim
Szanse dla Przemysłu 4.0 w nowej dekadzie
Plan oparty na osobach, a nie numerach seryjnych
Nowości Autodesk Inventor 2021
Tworzenie i publikowanie iPart do biblioteki Content Center w Autodesk Inventor
Zmodyfikuj numer katalogowy w zestawieniu komponentów
Przechodzę z 2D do 3D – co wybrać: Inventor czy Fusion 360?
Szybka parametryzacja konstrukcji ramowej w Autodesk Inventor z użyciem iLogic
Podstawowe operacje w Autodesk Inventor na przykładzie modelu felgi
Poznaj 7 trików, które uczynią Twój Inventor interface bardziej przyjaznym