Make Factory Grow

Wsparcie techniczne

Odpowiedz na kilka krótkich pytań, a my znajdziemy rozwiązanie Twojego problemu.

Zapraszamy do wypełnienia krótkiego formularza, który pozwoli nam sprawnie i profesjonalnie zająć się Państwa problemem technicznym dotyczącym posiadanego oprogramowania.

Wypełniając formularz deklarujesz, że zapoznałeś się z poniższymi zasadami wsparcia technicznego obowiązującymi w AEC Design

Zakres i zasady wsparcia

 

FORMULARZ

 

Zanim wypełnisz formularz, sprawdź, czy rozwiązanie Twojego problemu znajduje się poniżej:

Typowe procedury zarządzania kontem Autodesk

Aplikacja na pulpit – zapoznanie z interfejsem
Zmiana danych konta użytkownika
Narzędzia Autodesk do samodzielnego rozwiązania problemu
Dodawanie użytkowników w Classic View
Dodawanie użytkowników w New View
Przypisywanie użytkowników do produktów w Classic View
Przypisywanie użytkowników do produktów w New View
Aktywacja BIM360 Docs
Zespoły – nowa funkcjonalność w zarządzaniu Autodesk
Instalacja Autodesk Licensing Service
Raport użycia licencji

Typowe aktywności związane z instalacją i aktywacją produktów Autodesk

Pobieranie plików instalacyjnych
Instalacja produktów z kolekcji branżowej i single-user
Znajdowanie informacji o licencji i numerze seryjnym
Aktywacja licencji z numerem seryjnym (subskrypcja i wieczysta)
Aktywacja offline z kodem aktywacji (licencja wieczysta)
Konfiguracja licencji sieciowej
Reset licencji
Od zakupu do aktywacji – licencja „sign in” krok po kroku
Reinstalacja aplikacji na pulpit firmy Autodesk

Częste problemy użytkowników oprogramowania Autodesk

Dostęp do licencji Autodesk – brak widoczności niektórych licencji
Brak widoczności licencji autoodnawialnych na koncie Autodesk i brak możliwości przyporządkowania ich użytkownikowi
Zmiana Contract Managera
TOL (Transfer of license) – brak widoczności licencji transferowanej w ramach kontraktu
Instalacja nowego języka w oprogramowaniu Autodesk 
Bim 360 Docs – brak „invitation email” na skrzynce contract managera produktu
Komunikat o nieważnej licencji Autocad LT (również w przypadku licencji wieczystych)
Komunikat: „Upłynął limit czasu wypisania licencji. Co chcesz zrobić?
Komunikat: „Menedżer licencji nie działa lub jest nieprawidłowo zainstalowany. Program XYZ zostanie teraz zamknięty”
Błąd 0015.111 lub 0015.301. „The serial number you entered is not valid. Try again.”
Komunikat podczas aktywacji licencji: „Upłynął termin ważności licencji”
Okno dialogowe startu programu: brak 1 z opcji: sign in/sn/multiuser
Reset aplikacji Autocad do ustawień domyślnych
Opcja sign in/sn/multiuser missing
Komunikat „FATAL ERROR: Invalid Configuration path\filename” podczas uruchamiania AutoCAD
Komunikat: „Błąd 1067: Proces zakończył się nieoczekiwanie”/ „Error 1067: The process terminated unexpectedly”